Veelgestelde vragen
Hebt u een vraag? Dan is de kans groot dat u uw vraag op deze pagina terugvindt. Klik op een categorie hieronder.
Het is niet mogelijk om uw verzekering te verlengen. U kunt het beste contact opnemen met uw financieel adviseur. Hij kan u adviseren over uw mogelijkheden.
Het is niet mogelijk om iemand bij te verzekeren op uw verzekering. U kunt het beste contact opnemen met uw financieel adviseur. Hij kan u adviseren over uw mogelijkheden.
Een financieel adviseur helpt u graag. Zoek een financieel adviseur bij u in de buurt.
Nee, u kunt onze producten alleen via een financieel adviseur afsluiten. Zoek hier een financieel adviseur bij u in de buurt.
Nee, dat is niet mogelijk. U kunt de Hypotheek Aflos Verzekering alleen afsluiten via een financieel adviseur.
Roken kan van invloed zijn op uw uitkering of uw premie. Bijvoorbeeld: u rookt en geeft dit aan ons door. Mogelijk verhogen wij dan uw premie. Rookt u of bent u gaan roken en geeft u dit niet door? Dan kan het zijn dat wij uw uitkering verlagen. Daarom is het belangrijk dat u ons hierover juist informeert. Wilt u weten wat precies de gevolgen zijn voor uw verzekering? Neem dan contact op met uw adviseur.
Niet-roken kan invloed hebben op uw premie. Bent u gestopt met roken en hebt u dit al twee jaar volgehouden? Geef dit dan aan ons door. Mogelijk kunnen wij uw verzekeringspremie dan verlagen. Uw adviseur kan u meer vertellen over wat niet-roken betekent voor uw verzekering.
Bent u gestopt met roken?
En wilt u de rokersstatus op uw verzekering laten aanpassen? Stuur ons dan de volgende stukken:
1. Een door de verzekeringnemer ondertekend verzoek. Het formulier wat u hiervoor kunt gebruiken, kunt u hier downloaden.
2. Een door de verzekeringnemer ingevulde en ondertekende verklaring niet-roken. Hier vindt u de knop naar de verklaring niet-roken.
U kunt uw verzoek, met daarop uw handtekening en de eventueel benodigde stukken, scannen of er een foto van maken en als bijlage e-mailen naar info@bnpparibascardif.nl. Hebt u deze mogelijkheid niet? Stuur dan uw verzoek per post naar BNP Paribas Cardif, Postbus 4006, 4900 CA Oosterhout.
Hebben wij uw wijzigingsverzoek met de opgevraagde informatie ontvangen? Dan beoordelen wij of wij uw verzekering kunnen aanpassen.
U kunt ook altijd contact opnemen met ons. Onze contactgegevens vindt u hier.
In het voorstel voor een nieuw contract staat wat de premie en voorwaarden worden voor het nieuwe contract. Als er iets verandert, leggen wij uit waarom wij dat doen.
Uw verzekering begint op de datum waarop het eerste contract start. Dit is de startdatum die u op uw verzekeringsbewijs vindt. Daar vindt u ook de einddatum van het uitkeringsschema. Dat is de datum waarop uw laatste contract stopt.
Elk contract duurt twaalf maanden, met elk jaar een nieuw voorstel voor een nieuw contract tot maximaal de einddatum van het uitkeringsschema.
Bent u als zelfstandig ondernemer begonnen? Laat dit dan aan ons weten. Wij kijken graag voor u na of wij u ook als zelfstandig ondernemer kunnen blijven verzekeren. Stuurt u ons een door u ondertekend verzoek voor het aanpassen van uw dienstverband samen met een uittreksel Kamer van Koophandel. Hier vindt u het formulier dat u hiervoor kunt gebruiken.
U kunt uw verzoek, met daarop uw handtekening en de eventueel benodigde stukken, scannen of er een foto van maken en als bijlage e-mailen naar info@bnpparibascardif.nl. Hebt u deze mogelijkheid niet? Stuur dan uw verzoek per post naar Postbus 4006, 4900 CA Oosterhout.
Hebben wij uw wijzigingsverzoek met de opgevraagde informatie ontvangen? Dan beoordelen wij of wij uw verzekering kunnen aanpassen of dat we de verzekering moeten beƫindigen.