Veelgestelde vragen
Hebt u een vraag? Dan is de kans groot dat u uw vraag op deze pagina terugvindt. Klik op een categorie hieronder.
Hebt u een Hypotheek Aflos Verzekering?
En krijgt u een WIA-uitkering van het UWV? Dan kunt u de uitkering vanuit uw verzekering aanvragen. Dit doet u hier.
Hebt u een andere verzekering waarop u verzekerd bent bij arbeidsongeschiktheid?
Dan kunt u dit het beste doen vier weken voordat uw eigenrisicoperiode voorbij is. Hoe weet u wanneer uw eigenrisicoperiode voorbij is? Daarvoor telt u het aantal dagen van uw eigenrisicoperiode op bij uw eerste ziektedag.
Uw eigenrisicoperiode is de periode waarin u geen recht hebt op een uitkering. Raakt u arbeidsongeschikt? Dan hebt u altijd een eigenrisicoperiode. Dat geldt voor elke ziekte. Ook een ziekte die terugkomt. De eigen risicoperiode begint op de dag waarop een arts vaststelt dat u arbeidsongeschikt bent. Op uw polisblad leest u wat uw eigenrisicoperiode is.
Wij baseren ons medische oordeel op de medische informatie die wij krijgen van uw behandelend artsen. Bent u het niet eens met de beslissing over uw claim? Of is onze beslissing niet helemaal duidelijk voor u? Dan verzoeken wij u om uw vragen zoveel mogelijk per e-mail aan ons te sturen. U kunt uw vragen sturen naar: claims@bnpparibascardif.com. Bent u het na onze uitleg nog steeds niet eens met onze beslissing? Dan kunt u een klacht indienen bij ons Klachtenbureau. Wij vragen u om daarbij aan te geven waarom u het niet met ons eens bent. En welke oplossing u van ons verwacht. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar: klachten@bnpparibascardif.com of gebruik maken van het klachtenformulier op onze website.
U bereikt de afdeling Claims van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur.
Telefoon: 088-486 10 00
Mail: claims@bnpparibascardif.com
Post: Postbus 4006, 4900 CA Oosterhout
Alles over het indienen van een claim vindt u op deze pagina.