DE GARANTIESTELLING VRAAGT U EENVOUDIG EN SNEL AAN
Bijvoorbeeld via adviespakketten als Accelerate, Adviesbox of Elements. Hebt u deze pakketten niet? Dan kunt u de Garantiestelling aanvragen via een service provider of administratiekantoor die met ons samenwerken.
Wilt u weten bij welke service providers en administratiekantoren u de Garantiestelling kunt afsluiten? Uw accountmanager vertelt u hier graag meer over.
Alles over het aanvragen van de Garantiestelling vindt u op deze pagina.
Eenvoudig aanvragen via uw hypotheeksoftware
We maken het aanvragen van een Garantiestelling zo eenvoudig mogelijk. De benodigde data wordt automatisch verzameld. U hoeft deze alleen te controleren en een keuze voor een optionele dekking te maken. De kosten van de Garantiestelling ziet u in één overzicht. Na het indienen van de aanvraag ontvangt uw klant digitaal een verzoek om de aanvraag te accepteren. Heeft uw klant de aanvraag geaccepteerd? Dan gaan wij er verder mee aan de slag.
De Garantiestelling vraagt u op verschillende wijze bij ons aan. U doet dit via de verschillende service providers of administratiekantoren, maar ook via de verschillende softwarepakketten zoals:
Klik voor de handleiding op het gewenste softwarepakket.
Wilt u weten wat uw mogelijkheden zijn om een Garantiestelling aan te vragen neem dan contact op met ons op.