Zodra het mogelijk is om een garantiestelling aan te vragen, ontvangt de adviseur automatisch hier een signalering voor in Accelerate. Met één druk op de knop wordt de aanvraag automatisch met de benodigde informatie gevuld en in het klantportaal voor de klant beschikbaar gemaakt. Vervolgens ontvangt de klant een e-mail om via het klantportaal de aanvraag eenvoudig af te ronden. Dankzij de uitstekende beveiliging van het login- en verificatieproces van het klantportaal, is een aparte handtekening niet meer nodig en kan de klant de aanvraag eenvoudig goedkeuren.
“Samen met Accelerate hebben we het hypotheekadvies weer een stuk efficiënter en klantgerichter gemaakt, door slim gebruik te maken van bestaande processen. Vooral in deze uitdagende periode waarin we zoveel mogelijk afstand houden, is het aantrekkelijk voor klant en adviseur dat we dit deel van de hypotheekreis nog laagdrempeliger kunnen maken.” aldus Marieke van Zuien, CCO BNP Paribas Cardif België en Nederland.
Jasper Labohm, Commercieel Directeur van Accelerate over de samenwerking met BNP Paribas Cardif in Nederland: “met Accelerate zijn we met een heldere missie gestart om het hypotheekproces end-to-end zo slim en efficiënt mogelijk in te richten, voor zowel de klant als de adviseur. De Garantiestelling is een cruciaal onderdeel dat we dankzij onze samenwerking met BNP Paribas Cardif verder hebben kunnen digitaliseren, iets waar we erg trots op zijn.”
Wilt u meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact op met onze commerciële binnendienst. U kunt ze bereiken op (0162) 48 60 99 of nlaccountmanagement@bnpparibascardif.com