Bij het renteaanbod van een hypotheek van Argenta worden klant en adviseur direct gewezen op de Garantiestelling van BNP Paribas Cardif. Dit bespreekt de adviseur met de klant en de adviseur uploadt daarna de koopovereenkomst. Vervolgens ontvangt de klant vanuit Woongarant de aanvraag digitaal en
ondertekent deze via iDIN.
Ronald Touwslager, CEO van Argenta Nederland voegt hieraan toe: “Argenta helpt klanten met fijn wonen. De Garantiestelling is een logische aanvulling op het hypotheekproces. Zo weten onze adviseurs en klanten snel waar ze aan toe zijn. Hiervoor werken we graag samen met BNP Paribas Cardif als
gespecialiseerde partner.”
“Zowel wij als Argenta zijn sterke spelers op de markt. Deze samenwerking voelt dus erg logisch voor ons als partnershipverzekeraar. Samen maken we het aanvraagproces van een Garantiestelling voor adviseur en klant nog eenvoudiger, efficiënter en toegankelijker.” aldus Marieke van Zuien, CCO BNP Paribas
Cardif België en Nederland, over de samenwerking met Argenta.