Veelgestelde vragen
Hebt u een vraag? Dan is de kans groot dat u uw vraag op deze pagina terugvindt. Klik op een categorie hieronder.
Wij willen graag dat onze klanten tevreden zijn. Hebt u toch een klacht over onze producten of onze dienstverlening? Dan kunt u ons dat op 4 manieren laten weten:
- Vul dit formulier in.
- Bel naar 088-486 10 00.
- Stuur een e-mail naar: klachten@bnpparibascardif.com.
- Stuur een brief naar:
BNP Paribas Cardif
Klachtenbureau
Postbus 4006
4900 CA Oosterhout
U bent niet tevreden over onze producten of diensten. Dat laat u ons weten. U verwacht daarop van ons een reactie. Dat heet een klacht.
Indien u vragen hebt over de klachtenprocedure of uw klachtbehandeling, kunt u deze stellen door een e-mail te sturen naar klachten@bnpparibascardif.com. U kunt ook bellen naar 088-486 10 00. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:00 uur. Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.
Als er door toedoen van de verzekeraar een fout wordt gemaakt, wordt deze hersteld. Daarnaast wordt er door ons actie ondernomen om te voorkomen dat wij opnieuw dezelfde fout(en) maken.
Nadat wij uw klacht ontvangen hebben, krijgt u binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging van ons. In deze bevestiging staat duidelijk omschreven in welke stappen wij uw klacht gaan behandelen.